mandag, desember 03, 2007

Dagens ungdom...

De er overalt. Kloner. Jenter som går med hele høyre siden av håret svingt over på venstre siden, og som nekter å si at de ligner på 80'tallet.

Tyvlyttet på buss 3 fra Lade til Sentrum, fredag kveld:

Hu ene: Serr jeg er så serr sulten nå azz!
Hu andre: Herregud, gå å spis lizzom?
Hu ene: Ja serr, hakke spist noe idag lizzom!
Hu andre: Serr? kødder du lizzom?
Hu ene: Nei helt serr, herregud kjennes ut som jeg dauer lizzom!
Hu andre: Serr vi stikker og wopper eller noe azz..

Forstå det den som kan.

9 kommentarer:

Ingvild sa...

hehehe...dæm e så kul az.
Main må bare lik dæm for dein underholdningsværdin dæm har! ;)
..men så e jo æ vældi lætt underholdt å!

Okanti sa...

jeg merker at jeg bare blir litt redd jeg. Ikke så veldig underholdt. Men redd.

Ingvild sa...

hehe...æ e itj så lættskræmmt heller æ vøtt! ;)
De bli væl folk av dæm te slutt ska du sje.
Men de skyldes dæm dårlige forbildan dæmmers. Dæm sku ha hørt mer på Spice Girls! ;p

Okanti sa...

Unbelieveable!

Ingvild sa...

Hm? :)

Okanti sa...

At du faktisk klarte å snike inn Spice girls også her??? Nesten mirakuløst.

Ingvild sa...

Æ sku nok klar å snik inn Spice Girls næstn hvor som helst! De e et talænt æ har. ;)

Ellers da....så satt æ å så opptake mitt av håndball kampen hær i ste, å irritert mæ over de hær "si din mening" greian dæm har funne på bare for å sug sms krona ut av folk. De e jo bare pessimistiske idiota som itj veit ka dæm snakke om som skriv inn.
Men så da kom de...
"Je kjenne ei lukt i rommet her i kveld, og det er lukta tå gull!"

Så de e no hyggeli å sje at du bruke nån sms krona på å ængasjer dæ i håndball kampen å at du e like kronisk positiv som allti. ;p

Kjæm du forræstn på jobb anytime soon?

Okanti sa...

Hehe...totninger er generelt positive vesen! Vi har trua. Men kan desverre itte ta æra från Åge Skinstad. Sønn tæl butikkdama, Aud Skinstad, i Øver Skreien, der je kjem fra:D

kjem på jobb i dag, je! Reidar ringte og lurte på om je villle bytte torsdag mot onsdag og det var en fair deal. Dessuten avtalte vi at je trapper ned i eksamensstria, og kjem derfor bare tirsdager utover...

åssen det?

Ingvild sa...

Har ei pappæske på størrelse me de hvite hus i skape mitt som æ gjærne vil bli kvitt....va bare de! :)