torsdag, juni 01, 2006

Meme

1. Setter du på vannet før eller etter at du går inn i dusjen?
jeg skvetter alltid litt når det kalde vannet treffer tærne - men det er litt av spenningen her i livet. svaret er altså etter.
2. Leser du etiketten på sjampoflasken?Nei, ikke spesielt ofte.

3. Stønner du i dusjen akkurat som i reklamefilmen for Herbal Essence-sjampoen?Nei, ikke på den måten. Gjør egentlig noen det?

4. Har du noengang dusjet med noen av det motsatte kjønn?Självklart, men har gått tilbake til individer av samme kjønn.

5. Har du noengang grått i dusjen? Mange ganger. Dusjen er det perfekte tåresluk.

6. Har du noengang pusset tennene i dusjen? Ja, i det senere har det faktisk falt meg inn som tidsbesparende.

7. Har du noengang mistet såpen på foten?Jepp, men jeg er motstander av såpestykker. Såpeflaskene går dog veggimellom til tider.

8. Hvor gammel ser du ut som? jeg tror jeg ser ung ut. enda. alderdommen tar meg nok snart.

9. Hvor gammel oppfører du deg som?Normalt sett som den voksne og ansvarsfulle personen jeg er, men av og til er jeg 1001 år inni meg, av og til 10.

10. Hva var den siste sangen du nynnet/sang? "Oboy" av Pepps Person.

11. Er du blitt medlem noe sted i det siste? Nei. Men ER medlem av UMEU og SU og bokklubben...og...det var det hele ja. Nei...undervisningsforbundet og.

12. Kysser du med åpne øyne? helst ikke...

14. Har du noengang ridd en mekanisk okse? Nei - men en litt spretten kalv i min barndom.

15. Kaster du noengang opp med vilje etter at du har spist? nei. aldri.

16. Har du noengang kalt noen for hore?Nei, ikke høyt.

17. Har du noengang blitt kalt hore? Ved flere anledninger.

18. Har du noengang smuglet? Nei. men det må jeg prøve. sikkert litt av et adrenalinkick.

21. Hva er den viktigste egenskapen hos en du faller for? Viljestyrke og ryggrad.

22. Spiser du noengang opp alt popcornet på kino? Næh...

23. Hvor mange tror du kommer i begravelsen din? Litt usikker - men antakelig en del. Særlig hvis jeg dør ung.

24. Hvor mange av dem vil møte opp bare for å forsikre seg om at du er død?Jeg tipper én.

25. Har du flere fiender enn venner?Nei. Heldigvis tipper nok vekta til fordel for vennesiden. Men jeg har rukket og skaffet meg noen fiender i løpet av årenes gang... har sikkert noen jeg ikke vet om og.

26. Har du noengang sendt et anonymt brev? Ja.

27. Kan du mekke en bil?Ikke for mitt bare liv, men det driter jeg i så lenge jeg har slik mobil som funker og verden er full av folk som kan det.

28. Har du noengang sagt nei til å gå på date med noen?Jepp.

29. Er du smartere enn vennene dine?Av og til. Og av og til tvert imot.

30. Har du noengang blitt arrestert?Nei, jeg er et sådant dydsmønster. Men gråt en gang jeg var overbevist om at jeg kom til å bli tauet inn for overstadig beruselse.

31. Har du noengang blitt utsatt for blind vold?Nei

32. Burde du blitt det?Jesus, for et spørsmål. Nei, ingen burde.

32. Liker du øl? Er til og med voksen nok til å drikke lettøl - for smakens skyld. Men helst med alkohol - hvis jeg får velge that is.

34. Har du noengang dødd eller drept noen i en drøm?Ja. Flere ganger. Det kan være usedvanlig
befriende, men jeg husker dessverre svært sjelden drømmer jeg har med øynene lukket.

35. Har du noengang gitt penger til veldedige formål?Ja.

36. Ville du drept en hund for $1000? Aldri i livet, uansett pris. Men kunne muligens knertet ei fisk av no slag for en hundrings.

37. Blir du deprimert i blant? Ja. Jeg tror innadvendt utstråling er sunt for sjelen til tider, selv om det ikke nødvendigvis føles sånn in the heat of the moment. Mentale saltoer er mer min stil enn et linjalformet liv, på godt og vondt.

38. Bor du sammen med foreldrene dine? Nei, det hadde neppe vært formålstjenlig for Menneskeheten eller for meg personlig.

Ingen kommentarer: