fredag, april 17, 2009

FREEDOM!!!

JAAAAAAAAAAAAAA!!! Trodde aldri denne dagen skulle komme. Dagen da jeg atter en gang kan gjøre INGENTING. Du veit du har hatt en HELVETTES BRA EKSAMENSFEST når armene dine ser slik ut, dagen derpå:



"Hadde ikke du vært lesbisk hadde jeg lagt an på deg!" Ruben

"Graset er så JÆVLI grønt -->" Hofte-Lise


"Christine, I love you!!" Ann-Helen Kjøde

Ølen smakte frihet i går. Det var en herlig kveld, med en herlig gjeng. Jeg elsker dere alle, av hele mitt bankende hjerte. Trine: C er bare tredje grafem i alfabetet. Det eneste den sier noe om er at "noen" kan brenne. Ann-Helen: B for Bachelor - member of: vi som hater A.S. Hofte-Lise: Hips don't lie. Du e kåt i metta, du! Lise: Å dusje i rett tid er en kunst. Ingrid: Jeg eier kjoler! Susanne: at du solidartetsfester med oss, sier noe om ditt stor-sinn. Og at du i tillegg drikker øl? - makeløst!

I dag har jeg og Ruben forent oss i sofa'n og spist litt av elgesetergatas pølselager. Nå er det bare 347 igjen. Jeg har ingenting jeg burde gjøre i dag. Det kan jeg leve med.

5 kommentarer:

Skjoldmøy sa...

And ain't it sweet? ;)

Susie Q sa...

Jeg elsker deg å med hele mitt bankende hjerte!

Okanti sa...

nhåååå;) susie Q

Hofte-Lise sa...

Låvv ju tuuu!!:D Og i må bære få skreve ned gårsdagens metafor: "I sku ha kommet me tå na karusellen, mæn d e so jævlig artig å ta karusell!" :P

Okanti sa...

flirer meg ihjel av deg, lise!! faen ass;)