torsdag, mars 26, 2009

Det e itj rætt, men det e itj feil heller...

I dag: glittrende muligheter for en fantastisk dag. Det var strålende sol og jeg hadde SV t-skjorta mi på. Men jeg har ikke vært noe lysfontene i dag. ...Med Stern i byen, et lite vink og "ditta fikse eg", så ble det tequila-shots x 2 og 5 øl i går. På en ONSDAG!! I say no more. Onsdag er ikke bare den dagen som er midt i uka, men også dagen før helvettes-torsdagene mine. Helvettestorsdag består av forelesning, fra kl 08:30-11:45, lesing i midten og jobb fra 15:00-21:00. Dette krever overskudd. Og er det èn ting som ikke oppsummerer dagen i dag så er det overskudd. Snarere underskudd. Klokken 07:41 ringer de og spør om jeg vil være vikar på 1. trinn på ***** skole. Mnei! Trukje det, du! Siden jeg har veddet med Ann-Helen om at vi skulle på skolen i dag, fyll eller ikke, så kunne jeg med respekt å melde ikke holde sengen. Så med ibux og matpakka fra i går som frokost kom jeg med bussen og solen. Å drive med multimodal lyrikkmontasje i bakfylla unner jeg ikke min værste fiende. Men det blir mye komikk med tre lærerstudenter med betongcaps og diktet "Du er vinden" av Olav H. Hauge. Til alt overmål havnet jeg i tillegg på grillen i dag. 6 timer og 3 tonn påskegrill seinere er jeg ENDELIG hjemme. Tornerosesøvn here I come.

Dagens gullkorn:

"Graset er grønnest der du vatner"

"Det e itj rætt, men det e itj feil heller..."

"Prostituerte med unger på slep"

(Sitat Lise Hansen)

Ingen kommentarer: