fredag, februar 08, 2008

Get up stand up

Det kan virke som om det min verden trenger nå er reggae.

I dag morges tikket det inn ei melding på tlf min. Der stod det som følger: "Er inne på bloggen din nå. Ser du har hatt en kjapp streik (jeg klarer ikke å holde det tilbake, vettu). Jeg koser meg med å lese, og ser deg for meg i svømmehallen og ler. Skal til å skrive en kommentar, men det kommer opp så mange teite ting jeg må fylle ut (...)" Den meldinga var fra nabo'n hjemme...Hei Beate! Så da kan jeg telle 5 lesere. Leserskaren øker og jeg føler at jeg nå kan si at jeg har lesere i alle aldre! hehe...Jeg vet at du ikke blir lei deg fordi om, faktum er jo at du drar opp snittalderen litt. Men det er jo så trivelig.

I dag har jeg vært hos veilederen på HiST, vis navn ikke skal nevnes pga av fare for injurie-søksmål. Men måtte du søle kaffe i fanget i dag! Jeg var innom for å søke om å få godkjent psykologi grunnfag som 4. studieår. Det var ikke noe problem dèt, hvis jeg hadde tatt fagdidaktikk dette semesteret. Nå har jo det toget gått for lengst, da jeg har studieplass på Samfunnsfag 2. Jeg var innom samme udugelige mann i høst også, men da falt det ham ikke inn å nevne noe om fagdidaktikk. Hvor inkompetent går det ann å bli. Du er betalt for å vite slike ting, din forbanna kvakksalver.

7 kommentarer:

Ingvild sa...

Æ like reggae...eller...ikke egentli...jo...kansje litt!
Ace of Base e litt reggae!

Okanti sa...

Hvis din oppfatning av Reggae er Ace of Base, Ingvild...*sukk*

Ingvild sa...

"By blending cool European techno sounds with hip-hop and reggae dance beats, Ace Of Base have developed a provocative new pop style that might one day put them in a league with platinum perennials like Abba."

http://slackers.com/store/?db=bargain_bin&productid=7822187402&start=&search=&letter=&submit=detail


"Nå er de på plass igjen med et knippe reggae-inspirert techno-pop."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=18848


"They began to record pop and reggae songs, and the rest is now history."

http://www.essortment.com/aceofbasebiog_rneo.htm


...I rest my case! ;)

Okanti sa...

Greit-t!! Kvasi-musikkviter-ingvild strikes again. Men reggae INSPIRERT...betyr ikke at det ER reggae.

Ingvild sa...

Nei...de e sant. Æ sitere dærfor mæ sjøl på at "Ace of Base e litt reggae!!"

...Litt! ;)

Aaannnyway....gjett kæm som e back online??

:D

Okanti sa...

Jeg skjønner at DU er back online...og at du nå har hatt en drøy måned å gå å gnure på spydighetene dine;) Det merks!

Ingvild sa...

Æ gnure itj! De kjæm bare te mæ! ;p
Dessutn trur æ no du syns de e litt trivli å ha mæ tebake æ da, så får du kværruler litt! ;)