lørdag, mai 20, 2006

Warum bin Ich Freunde mit:

Anne Marte: minstemann bestemann, bestetante, Åge er best ingen protest.

Birgitte: kan sette en gråstein i godt humør. En lysfontene og et naturlig midtpunkt.

Eline: uten Elines noe syrlige og ironiske blikk på verden ville livet blitt kjedelig og uten mening. En ekte dramaqueen and I digg your performance.

Ina: 184?? centimeter gjennomført bra menneske.

Jens: er hysterisk festlig og en kjernekar på alle måter.

Helle: et stk B-R-A sambuar. Ingenting som spontanfylla med deg, kjære. Plusspoeng for at hun er en jævel på å lage fat-burner-suppe...Hahaha...cayenne-pepper??

Henriette: et uforbederlig fyllesvin. vennskapet startet med en fjellmus.

Hanne: gullklumpen, veien, sannheten og livet, my first, my last, my everything. Livsvarig vennskap, alle våre da'r?Ikke noe stæsj, ta'kke nei for et svar!

Jørn: ingen er så gjennomført hyggelig som ham!

Kari: Mitt film-leksikon og sarkasmens drotning.

Liv Jorun: aktiv medlem i KRIK, har ei av Noregs vakraste talemål.

Mari: På min bra-dame skala er hun på topp. Var jeg en radiokanal var hun en hit. Hvis jeg er månen er hun sola. Kort sagt.

Marit: av og til er man så heldig å ha venner man ville misunt andre å ha. Marit er en slik. En reinkarnasjon av en ekte Bohemhippie og Synnøve Solbakken

Melissa: Ingen blir så full som du. Ingen blir så vill som du da...

Silje: et av de triveligste menneskene på jordens overflate til tross for skarring og utvannet skj-lyd.

Signy: fordi hun liker meg på tross av og på grunn av mine feil og mangler

Trude: susmus som ble snusfornuftig mus - stolt av hva hun får til der oppe i Nord.

Ingen kommentarer: