tirsdag, mai 23, 2006

albatrosser er monogame - det er ikke sokker...

I dag er en gjennomført grå dag. Våknet tidlig på grunn av overambisiøs stilling av vekkerklokke kvelden i forveien. 6 sharp er ukristelig tidlig, særlig når søte, vakre kjæresten har holdt det gående med bronkitt-hoste hele natten igjenom. Jeg er prisgitt et sovehjerte helt på linje med et hvilket som helst dovendyr. Men det skal noe til å sove seg igjenom illevarslende hostekuler som bærer i seg potensiale til å fremkalle brekninger. Selv ikke dyp innånding av tiger-balsam did the trick. Selv er jeg sår i halsen. Om det er en kaktus der nede? Du, det kjennes ikke værre ut. Ellers har jeg vasket for i morgen får jeg stor-fint besøk av Ole Reidar. Å som jeg gleder meg! Håper været bedrer seg til torsdagen slik at vi kan dra ut i skogen sammen!!

I dag har jeg vasket sokker. Og til min fortvilelse er sokker svært lite monogame. Mine sokker er vist helt ute av stand til å holde seg til èn partner. Så da sitter jeg da...med mange ulike. Men det er rart med det, neste gang jeg vasker så dukker de opp igjen. Men da sammen med helt andre bekjentskaper. Bigamister hele gjengen! Og så har jeg vasket kluter.

Ingen kommentarer: