tirsdag, april 27, 2010

Splitter nytt vårtegn!

Here I go again on my own
goin' down the only road I've ever known.
Like a drifter I was born to walk alone.
An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time.

Jeg begynner å lure på hvor dette skoleåret ble av. Og ikke minst; hva sitter de egentlig igjen med fra undervisninga mi? - og den tanken tror jeg kommer til å være et nokså sikkert vårtegn for fremtiden. De mer erfarne traverne har i lengre tid forsøkt å innprente at "det du ikke har lært dem før påske kan du bare glemme"...Jeg har vært kjepphøy og sagt at "DÈT skal jeg motbevise!" Men nå er jeg neimen ikke sikker lenger. Riktignok er det litt tid igjen, men sanden i timeglasset er uten tvil i ferd med å renne ut. De kommer snart til å glippe ut av hendene mine...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er