lørdag, februar 07, 2009

Pust, for nå gjelder det...

Herregud hvor flink du er med både armer og ben

Det er søren meg genialt hvordan du kombinerer dem

Herregud så flink du er til å dusje og kle på deg selv

Nå har du jaggu meg stått opp og er våken helt til det blir kveld

(…)

Herregud du er så flink til å være menneske og ikke dyr

Fy faen å flink du er tross alt og likevel

Etter alle disse år på jord så klarer du å ligne på deg selv…


I trondheim er alt som før. Jeg har en del ting som minner meg om at det som har vært har vært virkelig. Det er mye å gjøre. 1 time til å ordne middag, 2 til å trene, noen måneder på å skrive bachelor, eget anslag, litt for dårlig tid til pensum, og 1 til 2 år på å glemme alt det andre. Jeg veit hva som skal gjøres. Det er bare å begynne.

Ingen kommentarer: