onsdag, november 12, 2008

Nå er det snart midten av november. Og med denne posten spår jeg bloggens undergang i det den sakte men sikkert går inn i eksamensmetamorfosen, hvor alt skriftlig enten er fagrelatert eller dårlig humor for å unnslippe norskbachelor'ns jerngrep. Gud bedre.

I dag holder Mari på med å bestille reise til Brazil. Og hun har lovt å danse samba med meg på ei strand som er 5 mil lang. Så dette har jeg trua på.

Vil gjerne sende en hilsen til min kjære venninde i Vardø. Hei Hanne! Skal du værra med til Brasil? Vi bor praktisk talt gratis og flyet er ikke så dyrt, og det hadde vært så morro??!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Patricia (IPA: /pəˈtrɪʃə/) is a common female given name of Latin origin. It is derived from the Latin word patrician, meaning "noble". The masculine form of the name is Patrick. The name Patricia was the second most common female name in the United States according to the 1990 US Census.[verification needed] It is commonly shortened to 'Pat', 'Patsy', 'Patty/Pattie/Patti', 'Trish', 'Trisha/Tricia', or 'Trixie'. These diminutives are sometimes used as names in their own rights.

Patricia Neal?
Patricia Cornwell?
Patricia Arquette??

Åkei...folk lure på kæm Patricia e. Vi forstår itj kryptisk på Britney-bloggen! ;)
..no e æ vældi nyskjærri altså. :)

Anonym sa...

Jaaaaaa!:)men jeg vil også gjerne ha med min kjære;) Når? Kjenner dere noen der med tanke på bolig, eller mente du at å bo der generelt er billig?

Okanti sa...

du skal selvfølgelig få ha med deg din kjære:) Vi reiser 7 januar, billettene koster 5000, og vi kjenner noen som har leilighet i Natal, så det koster 1500.- for to uker:)

Okanti sa...

Ingvild: Her ser man hva som skjer når man ikke sjekker kildene sine på nettet skikkelig. Jeg var rimelig sikker på at det var Gloria Estefan som hadde "come on shake your body...", men siden jeg skulle skrive noe om musikk til deg, ville jeg være HELT sikker, og på den måten unngå all medfølgende hets. Men da jeg søkte så kom det opp ei eller anna Patricia...og dermed misforståelsen. For jeg ser nå (i nytt søk) at det ER Gloria som har overfor nevnte sang:)

Ingvild sa...

Hehehe....fæstli!

Da skjønne æ sammenhængen. Byinnt å bli litt bekymra for at du hadd klikka eller bare blitt så kryptisk at de va umuli for oss ukryptiske å føll sammenhængen.

Men du ska ha for at du gjør research før du skriv nå om musikk på bloggen min da.
Æ e å takknæmmli for dæm 10 minuttern av live mitt æ brukt på å google Patricia fordi du hadd googla feil i utgangspunkte! ;)