søndag, mai 25, 2008

WANTED - DEAD OR ALIVE


Man skulle tro at det å sovne under utdelingen av Nobels fredspris, på skuldra til Al-Gore, viss verker på den måten skulle kunne kategoriseres som irrelevante, men nei.


Berge Furre: Måtte du en gang stå til rette for å ha skrevet et historisk verk så fullstendig blottet for lineær, kronologisk oppbygning at det er en skam - og så i tillegg på nynorsk!!!? Det er bare så vidt det holder som formidlende omstendigheter at du i det minste er SV'er. Bortsett fra dèt så har jeg en hel hønsegård å plukke med deg og den fordømte boka di!!!
Og så et kollektivt HEIA til meg selv - og Susanne og Henrik og Hanna og Åshild - som har eksamen i SA1 om 19 og en halv time.


3 kommentarer:

Skjoldmøy sa...

Ej anakje ka bok du kritisera her, men som den nynorskforkjemparen ej e so må ej få seie at å drage inn det faktum at den e skreve på nynorsk rett og slett e litt(ej skrive litt for å vere snilde) usaklig. Sida du snart he samfunnsfageksamen, velge ej å kalle dej for utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Uttalelsane dine ska ikkje bli holdt mot dej:)
Lykke til i morga, og klokka 15:00 kan du klappe dej sjøl på skuldra og ta ei velfortent sommarferie!

Okanti sa...

Eg kritiserar "Norsk historie 1914-2000" - tittelen i seg sjølv gjev sterke indikasjonar på at dette ikkje dreie seg om faglitterært fyrverkeri. Og må eg få leggja til at når den fyrste avsnittet beskriv "djerve sprang mot ein snøggare jernveg" så dreier det seg ikkje om moderat, enn si klammeformer av nynorsk. Fint at du ikkje held uttalelsane mot meg, for då hadde eg kanskje måtte bere fram ugreie resultat fra nynorskeksamen;)

Skjoldmøy sa...

At du vel å svare på nynorsk ser eg på som eit strategisk sjakktrekk frå di side, men og som eit teikn på likestilling. Det positive er at du no kjem med ei omformulering som gjer at eg har nyvunnen respekt for meiningane dine. Det er ikkje misnøye med nynorsk som skriftspårk du uttrykkjer, men det er misnøye med skrivaren sine dugleikar innanfor bruken av dette rike språket. Dette har du min fulle stønad til å halde fram med.

Då tenkjer eg at denne saka er ute av verda, og at det ikkje er naudsynt å trekkje fram resultata frå nynorskeksamenen;)

Det kan vi spare til Norsk 2...