torsdag, mai 22, 2008

Og i dag er hodet mitt et komplett vakum. Nesten som et sort hull, kan man si. Det fungerer ihvertfall sånn at ting blir puttet inn der, type pensum, men det forsvinner bare. Hei teflon-hjerne. Det er kanskje et direkte resultat av at jeg nettopp har hatt 2 eksamener på like mange dager. I går ettermiddag hadde jeg flere timer til rådighet, som jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med. Det var så lenge siden sist at jeg ble helt rådvill. Jeg hadde selvfølgelig innvilget meg selv fri i går ettermiddag. Særlig siden SA2-eksamen var overraskende lett, slash jeg hadde lest veldig mye. At jeg klarer å stå er jeg ihvertfall helt sikker på. Og det er en svært gledelig tanke. Ååå...jeg sov lenge i dag. Helt til 10:00. Og det har ikke skjedd, tror jeg, på nesten 3 uker. Stakkars kjæresten måtte på jobb til kl 07:00, så teknisk sett var jeg ved bevissthet sånn omtrent 06:45 eller noe, når hun kysset meg hadebra. Men ble dratt tilbake til en bisarr drøm om noe jeg ikke husker nå lengre. Så det jeg har gjort i dag er følgende:

  • Spist frokost.
  • Sjekket studentweb for å undersøke om sensuren på fagteksten i SA2 har falt - det har den ikke.
  • Brettet håndklær etter alle kunstens regler.
  • Begynt på en leseplan for de neste 4 dagene. Men lagt det fra meg igjen på grunn av den nye, heltidsansatte vaktmester'n i borettslaget, som simpelthen ELSKER å bruke kantklipper'n.
  • Sjekket studentweb for å undersøker om sensuren på fagteksten i SA2 har falt - det hadde den fortsatt ikke.
  • Besluttet å jogge en tur i det fine været.
  • Jogget en fin tur i det fine været.
  • Beundret endene i dammen ved Ringve
  • Vært litt skuffet over at jeg ikke kunne se andungene som jeg oppdaget i går
Det jeg skal gjøre nå er å dusje og vasje håret, lage den leseplanen jeg hadde tenkt å gjøre tidligere i dag. For nå har vaktmester'n enten lunsj eller så er alle kantene heldigvis klipt.
Også skal jeg forberede middagen til min elskede kommer hjem.

Dagens latterkrampe:
http://youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk

Ingen kommentarer: