mandag, mai 26, 2008

Å ha sommerferie - å bare være til...

Og da har jeg egentlig ikke så mye mer å si enn at det offisielt er sommer, for min del, og det er fint å vite at jeg snart skal drikke pils med gode venner, og det nå er slutt på neglebiting, stive skuldre, sittesår og verkende hode (eksamensperiode har meget konkret utfall på kroppen min), og at jeg veldig snart er på vei nedover i Europa med litt lengre negler, sammen med kjæresten min og ei bok jeg kan lese helt frivillig i sekken. For jeg må ikke, hvis jeg ikke vil. Selv om jeg har den med.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERE KJÆRE:P

DU E FANTASTISK

Æ E S T O L T AV DÆ

Anonym sa...

gratulere!!

Okanti sa...

Tusen takk, kjære "queen of the night"...du er nå gossin da!:)

Thomas D.J sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Thomas D.J sa...

Slike blogginnlegg er det bare ondskapsfullt å skrive, Christine...! :P