tirsdag, juli 25, 2006

Mimre-meme

For ti år siden:
Da var 11 år, bodde hjemme og hadde ikke en bekymring i verden. Jeg gikk i femte klasse og gledet meg til å dra på leirskole. Jeg var bestevenn med Hanne og Mari og jeg lekte fortsatt indianer i helgene.

For fem år siden:
Da var jeg 16 år og forventingene stod i taket til å begynne på videregående skole. Hadde en pågående heftig intrige gående innad i venninnegjengen, og min stalker gjennom 5 år var i militæret og sende meg et brev i uka.

For et år siden:
begynte jeg på scratch i trondheim, som lærerskolestudent. Jeg kjente ingen i byen og var dønn aleine på Lerkendal på immatrukuleringsdagen, men fant verdens beste venner, og erobret drømmedama. And the rest is history.

Fem sanger jeg kan teksten til:
Bestemors vise - Thorbjørn Egner
Ola Tveiten - Lillebjørn Nilsen
De fleste av Vazelina bilopphøggers sanger
Wrong Embryo - The Clash
Suppe - Hopalong Knut

Fem ting jeg vil gjøre med 100 millioner kroner:
1. Betalt all gjeld, og min families gjeld
2. Kjøpt leilighet i trondheim
3. Donert 20 millioner til et veldedig formål
4. Tatt med meg min kjære og reist jorda rundt i et år
5. Kjøpt Torudhytta på Laupen

Fem steder jeg vil stikke av til:
1. Cuba
2. Safari i Afrika
3. Lofoten
4. Laupen
5. Bahamas

Fem ting jeg aldri vil iføre meg:
1. skinnbukse
2. pelskåpe
3. Lårstøvletter
4. Parykk
5. Fjonge hatter

Fem yndlings tv-programmer:
1. Barne-tv
2. The L word
3. Friends
4. Prison Break
5. Pacific Blue (fordums sommer-favoritt)

Fem største fornøyelser:
1. Fyr i peisen og tekopp
2. Kald pils i sola, med gode venner og kassegitar
3. Være på tur
4. Helt aleine i naturen
5. Magiske øyeblikk med kjæresten

Yndlingsleketøy:
sjongleringsballer
fotball

Ingen kommentarer: