søndag, november 01, 2009

Novemberrain

Dagen har vært en dus og bleik novembersøndag. Vi har stort sett ligget langflate - i restitusjonens navn, litt vissne og forkomne etter nattas strabaser. For Susie var det en stor kveld. Hun var på sin aller første fest på lokale. Jilt. Jeg og Brummun hadde på oss pøbbskoa og fuktet strupen såpass i går at den har vært litt tørr i dag. Er det en proposjonal sammenheng mellom følelsen av savn, ukedag og mengden alkohol konsumert dagen i forveien. I dag har det tidsvis vært uutholdelig å være på hver vår kant av landet.

Jeg vil ha samværsrett
gi meg en togbillett
til kjæresten min
- med knapp margin, hadde jeg klart det med dresin.
når du ikke er her, så vil jeg være der du er
Du er så himmelsk vakker att
den vakreste jeg noen gang har hatt
Min skatt - jeg må sove hos deg i natt.

1 kommentar:

Christine sa...

<3