søndag, august 27, 2006

Ting jeg aldri sa...

Noen har klekket ut en ny meme-greie og tagget meg. Konseptet er:

Skriv ned 10 forskjellige ting rettet mot 10 forskjellige personer. Skriv noe som du aldri vil si til hans/hennes ansikt til ansikt, eller noe du skulle ønske du hadde sagt når du hadde sjansen, men ikke sa.

10. Du hadde rett og jeg tok feil.

9. Jeg er helt sikker på at det forholdet ditt kommer til å ryke når du våger å møte deg sjøl i døra.

8. du er en av de bitreste menneskene jeg har møtt, og det er ikke min skyld at du ikke har fått deg mann siden krigens dager.

7. Jeg snuser fortsatt.

6. Det kan ha vært jeg som spiste opp sjokoladen din.

5. Du må særiøst gjøre noe med klesstilen din.

4. Jeg savner deg

3. Du betyr mer for meg enn jeg er villig til å innrømme

2. Hvis du oppriktig mener det, så respekterer jeg det ikke, tvert om, jeg synes du er en taper.

1. Jeg synes du er lite pen.

Ingen kommentarer: