torsdag, august 31, 2006

Brødre og søstre...

Dagen i dag startet utmerket. Var allerede forsinket til skolen, da man oppdager at bakre hjul på sykkelen ikke går rundt. Snodig. Hm. Bremsekloss ligger innpå dekket. Antar at dette er problemet, men akspeterer problemet og tråkker på, pga av 0 forståelse av hvordan dette kan fikses (rykker og napper litt i bremseklossen, men dette er fåfengt). jada...kommer frem til skolen 10 min for seint, god og svett på ryggen. Her er undervisningen godt i gang...Så hangler man igjenom timene, hoho...lett å falle ut når man ikke har fått med starten gitt. Så ringer man Jesu Kristi Kirke av siste dagers hellige...bedre kjent som mormonerkirken. Exciting! vi var SÅ velkommen til å avlegge menigheten et besøk. Ble jo helt perpleks der jeg sto. Men brødre og søstre må være adskilte. Og da tenkte jeg her er det jammen et kjærlig og åpent klima...sikkert kjeeempe tolerante for avvikere. høh. Så syklet jeg til Trøndelag Teater for å bestille billetter til "Pingvinhjelpen" av Erlend Loe i morgen. Det blir gøy. Jeg gleder meg masse!! Min kjære blir også med, sammen med klassen. Jej!

Men utenfor teateret så møter jeg helt uventet kjær venninne fra folkehøgskolen. En vidunderlig overraskelse. Trodde hun hadde flyttet til Tigerstaden i vår, men nå hadde hun vist flyttet tilbake til Trondheim..."Oslo ble liksom...usj..du veit..stort"...ah..Trondheim konverterer noen og en hver til å bli en small town gærls. Men hun hadde breaking news. Skikkelig glad på dine vegne, du veit hvem du er!

Nå har jeg spist middag, gulasj-soup med pasta i og rundstykke on the side. Skal snart på jobb. 16-21:30 Travelt travelt travelt. Gleder meg til å komme hjem bare og spise yoghurt med bær i Nå kommer snart min kjæreste innom. Jippi<3

Ingen kommentarer: