fredag, september 21, 2007

er du veldig glad og vet det - ja så klapp!

Det jeg liker best med Idol er de innledende rundene hvor jeg kan le en ond latter av alle de som driter seg ut.
Kanskje ikke en særlig sjarmerende egenskap, men sånn er det.

for de av dere som tror at jeg fortsatt befinner meg i utlandet (siden jeg ikke har blogget siden vi forlot Koh Samui), at jeg ble offer for et gisseldrama uten sidestykke på vei hjem fra Bangkok til Moskva... hvor jeg ble fratatt identifikasjonspapirer, berøvet min internasjonale menneskerett til å ha et pass, transportert av russisk mafia frem og tilbake fra rotte-infiserte steder, vel så tar dere ikke mye feil!! (skal gi mer detaljerte utgreiinger om dette en gang, men det var så traumatisk at jeg må få det litt på avstand først) At jeg allikevel sitter her som et fritt menneske, med liv og helse i behold, skyldes i hvertfall ikke Aeroflot, så er det sagt. Men jeg kom hjem da...så jeg er hjemme nå...

å, hva bra at vara hjemme!

10 kommentarer:

Ingvild sa...

...kæm hadd væl trudd at du va en pærson som virkeli sku forstå ka som e så fantastisk me Idol!?!
Æ e imponert! :)

Okanti sa...

spørsmålet er vel heller "kæm hadd ikke trudd at æ va en pærson som sku forstå det??"...det va du det!!*hever på øyebrynet*

Ingvild sa...

..*grøss*
Litt creepy når du snakke trøndersk! ;p
Meneh...æ hadd nok itj trudd at du va så kald å kynisk at du så de morsomme i folk som drit sæ ut på Idol. Men de gjør du altså, å de glæde mæ! :)

Okanti sa...

heh...je er jo sjølveste isdronninga!!;) Men som je sa, dæ er ittno sjarmerende egenskap, så prøver å itte kringkaste dæ så fryktli

Ingvild sa...

...vældi fornufti av dæ å da lægg de ut på bloggen din, de forume du har tilgjængeli som nok har potensiale te å nå flæst mænneska! Smart! ;p

Å e de no egentli så vikti å vær så jævli sjarmerende hele tia? :)

*får overhengende følelse av å ha åpnet et ormebol av argumenter og store ord*

Okanti sa...

det er kanskje ikke så viktig, hvem vet om jeg plutselig ville miste sjarmen, hvis jeg plutselig ble anstendig?

Min mormor sa alltid til meg at der utseende stopper, vil sjarmen ta deg videre...

og siden jeg vil langt, så må jeg flyte på sjarm. og da nytter det ikke å blottlegge sine mørke, ufyselige egenskaper. særlig ikke dersom man har sånne kvasikverrulanter som er innom bloggen sin, og bedyrer at sjarm doesn't take you anywhere???

Ingvild sa...

hehe..væl...fra en kvasikværrulant te en ainna...æ bedyra ingenting, de va væl mer et retorisk spørsmål. Æ e pærsonli en stor fan av sjarm. De e bare de at æ syns ofte at en kald, kynisk å sarkastisk sans for humor kain vær sjarmerende. Så de e nok mæst sannsynlig nå gæli me mæ. ...kansje æ ikke fikk nok kjærlighet som barn el nå.
Flaks at Dr. Phil byinne no! ;p

Okanti sa...

ja der har du jo en nett liten sak som kom ut av Oprah Winfrey Show - DR. PHILLIP CALVIN MCGRAW! Jeg resignerer...;)

Ingvild sa...

Æ vet itj ka som e skummlest, at du syns Dr. Phil e nætt, eller at du vet ka de fulle navne hainnes e.
Please si at du har googla de?? :)

Okanti sa...

googla!