tirsdag, oktober 16, 2007

I love my life...

Planen:

1. Legge seg tidlig for å få veldig påkrevd søvn før slitsom tirsdag
2. Stå opp kl 06 for å rekke løpetur og en avslappende dusj, senere frokost.
3. Forelesning 08:30

Anti-Planen:

1. Legge seg litt senere enn planlagt fordi det var så mye oppvask som måtte tas, jeg hater å stå opp til rotete kjøkken. For deretter å bli liggende og lese en hel verdifull sove-time.

1.b. Vente på at min bedre halvdel skal ringe og si godnatt. For så å sovne fra det hele.

2. Overhøre vekkeklokken. Jeg må innse at "Morgenstemning" av Grieg, ikke har nok trøkk til å rive meg ut av søvne, selv om det er en veldig behagelig melodi å våkne til.

3. Sprette ut av sengen, men for sent til at det er realistisk å tro at jeg skal rekke og jogge. Ergo blir det bare dusj og frokost.

4. Komme seg ut av døra mens jeg tenker at "hvis jeg ikke hadde vært så fordømt pliktoppfyllende skulle jeg bare ha blitt liggende i senga..."

5. Motta telefon fra kjæresten om at hun har glemt husnøkkelen.

6. Banne litt, men bestemme seg for å vente utenfor skolen til kjæresten kommer og plukker opp nøkkelen.

7. Etter å ha bannet i ett kvarter kommer kjæresten, som er forsinket...og jeg rekker da ikke ovenfor nevnte forelesning.

8. Ta et langt innpust og et langt utpust og telle rolig til 10, mens jeg tenker på Jobs bok 3, 13.

9. Forelesningen er sannsynligvis fortsatt i rute da?

10. Foreleser kommer ikke. Jeg driver dank og håper på bedre tider.

11. Blogger om det.

4 kommentarer:

Okanti sa...

Du må bare legge igjen kommentar, Beate...men du må ha en såkalt "google-konto" for å gjøre det:)

Ingvild sa...

Ehm...åssn banne main i ett kvarter hvis fy-ord reportoaret består av kun faen å hælvete??
Si main dæm bare mang gang ætter hværandre da, eller hale main bare vokalan ut i de uendelige? ...æ bare lure! ;p

...å bare for å vær snill å hjælpsom (som æ allti e) å ikke på nå vis for å vær en bedreviter, så kain æ nævn de fullt muli å lægg igjæn kommentara utn å ha en google konto! Mora mi gjør de desværre te en stadighet på min blogg! :s

Okanti sa...

æ tillate itj anonyme kommentara sjø!:) Bedreviter right back at'ya!

Ingvild sa...

...kontrollfreak! ;p