søndag, juli 22, 2007

Update

På tide med en oppdatering nå. Hva har Christine gjort i det siste?


De siste månedene, har hun ...

Drukket alkohol: Ja.
Røkt sigaretter: Nei, jeg er pasifist.
Vært på date/vært forelsket: Ja...er nå fortsatt kjær i Mari min.
Shoppet på nett: to hurtigtørkende håndkler, ett til meg og ett til fruen, fra nomaden.no, til bruk i strøk med høy luftfuktighet.
Stappet i deg en hel kjekspakke eller lignende på rappen: Mari har sett seg nødt til å kjøpe pops for det er det eneste jeg klarer å la ligge. Jeg har kanskje ikke fortalt om mine erfaringer med pops. Men det kan oppsummeres i to ord: mageknip og jogging i pyjamas rundt kvartalet.
Fått eksamensresultater: ja, og refererer til tidligere innlegg. Man får bedre enn fortjent. Det er gøy å være student. Jobber og sliter i 2 mnd om sommeren, og så har man fri i 10 mnd.
Spist sushi: Nei. Trist.
Badet naken: JEG HAR IKKE BADET UTENDØRS ENNÅ!!
Stjålet noe: Nei.
Vært full: sånn trivelig skravlesyk og hemmelighetsavslørende, ja.
Fått juling: nei, men har drylt ett glass vann ned i skjortekragen til en, men det var fortjent!!
Hvilket land vil du besøke: THAILAND her kommer JEG! Nå har jeg endelig pakket 1 million pølser, og vunnet en tur til Thailand. Hurra! Det vil forhåpentligvis bli reisebrev fra Thailand her på bloggen etterhvert.

4 kommentarer:

Thomas D.J sa...

Woohoooo! Endelig fant jeg no'n fra klassen med blogg!
(at jeg ikke har funnet den før nå er vel for øvrig et resultat av sløvhet og dåvenskap fra min side, må sies...) *rødme*

Uansett! Morsomme innlegg du skriver Christine! Arti å lese :D
Fortsatt god sommer! :)

Mvh
Thommelom.

Ingvild sa...

Hmmmm....historien om at ingen kommentere bloggen din e stærkt overdreve må æ si!
Syns næstn synd på dæ ei stund dær. ;)

Jaja...men som min med kommentator påpekt over hær, så har du nån rimelig vittige innlægg. De ska du ha! :)

Men no ska æ fær å PAKK PØLS!!! :(
E itj aill som har feire sjø. Men de e jo logisk at dæm som har pakka pøls i 7 uka får ferie før dæm som har pakka pøls i 7 år. ;p

Men du får kos dæ! ;)

Okanti sa...

greit. Jeg hadde ikke sjekket kommentarer på ei stund, i den tro at det ikke var noen. Så det var ikke min intensjon å syte! Men takk læll da, for at du synes jeg har en viss underholdningsverdi. Trivelig:)

Men om en uke er det STORÅS på deg, gærl! Så da får du forhåpentligvis noen velfortjente dager med sol, børst, brøst og hubabaluba!;)

Ingvild sa...

Du si de som om de e en bra ting!!! ...æ e litt nærvøs. Føle dein turn e litt for overplanlagt no. Pluss hele de opplægge me at folk har tænkt å stikk tungan sine på øyan te hværandre. Kor sykt e itj de??

Redde e æ! REDD SI Æ DÆ!!!